top of page

Oferta sieci PLAY

cdnz1cap.png

Oferta specjalna dla członków naszego związku:

Abonament 40 za 16.75 PLN brutto

- nielimitowane połączenia na telefony stacjonarne w Polsce - ( wszystkie sieci )

- nielimitowane połączenia komórkowe do wszystkich operatorów w Polsce

- nielimitowane SMS i MMS do wszystkich

- nielimitowany Internet LTE w Polsce ( zwalnia do 1 Mb/s po przekroczeniu 40 GB, nie ma dodatkowych opłat )

- nielimitowane połączenia w roamingu UE, zgodne z decyzją UKE

- Internet w UE 3 GB gratis (Po wykorzystaniu pakietu darmowego klient płaci 18,88 zł brutto za GB.)

Abonament 60 za 20.91 PLN brutto 

- nielimitowane połączenia na telefony stacjonarne w Polsce - ( wszystkie sieci )

- nielimitowane połączenia komórkowe do wszystkich operatorów w Polsce

- nielimitowane SMS i MMS do wszystkich

- nielimitowany Internet LTE w Polsce ( zwalnia do 1 Mb/s po przekroczeniu 60 GB, nie ma dodatkowych opłat )

- nielimitowane połączenia w roamingu UE, zgodne z decyzją UKE

- Internet w UE 4 GB gratis (Po wykorzystaniu pakietu darmowego klient płaci 18,88 zł brutto za GB.)

Abonament 110 za 23,12 PLN brutto 

- nielimitowane połączenia na telefony stacjonarne w Polsce - ( wszystkie sieci )

- nielimitowane połączenia komórkowe do wszystkich operatorów w Polsce

- nielimitowane SMS i MMS do wszystkich

- nielimitowany Internet LTE w Polsce ( zwalnia do 1 Mb/s po przekroczeniu 110 GB, nie ma dodatkowych opłat )

- nielimitowane połączenia w roamingu UE, zgodne z decyzją UKE

- Internet w UE 7 GB gratis (Po wykorzystaniu pakietu darmowego klient płaci 18,88 zł brutto za GB.)

Obowiązują dopłaty w Roamingu ( po przekroczeniu 2 tyg. )

Połączenie wychodzące –16 gr/min

Połączenie przychodzące –4 gr/min

SMS –5 gr/szt.

MMS –1 gr/szt.

Internet –18,88 zł za GB

INTERNET:

100GB – 36,90 PLN brutto

200GB – 49,20 PLN brutto

300GB – 61,50 PLN brutto

1TB – 79,95 PLN brutto

Umowa na 24 miesiące.

Samodzielne zarządzanie kontem.

Sam decydujesz z jakich usług i pakietów chcesz korzystać!

Indywidualne faktury przesyłane na maila.

Zarządzenie kontem odbywa się po przez stronę PLAY24

LOGOWANIE DO PLAY 24

Właścicielem numeru przez okres trwania umowy jest związek.

Zarządzanie numerem w salonie i infolinii należy tylko do kompetencji Administratora ze strony związku.

Pod koniec umowy tj. 24 miesiącach od uruchomienia ofert związkowej podejmujesz decyzję czy zostajesz czy oddajemy ci numer.

Okres rozliczeniowy od 10 do 9 dnia miesiąca.

Faktury wystawiane są 12 dnia miesiąca z terminem płatności 14 dni.

 

 

W przypadku opłacenia Faktury po terminie doliczana jest opłata 6,15 zł za każdy numer.

Wysokość opłaty za pierwszy abonament może być większa z uwagi na brak naliczenia wszystkich rabatów z uwagi na niepełny okres rozliczeniowy. 

 

WAŻNE:

W okresie pomiędzy 27 a 7 dniem miesiąca mogą występować problemy z uruchamianiem nowych abonamentów.

Jest to spowodowane brakiem opłaty za faktury w terminie przez innych użytkowników.

Brak opłaty faktury w terminie skutkuje blokadą usługi Internetu.

Aby skorzystać z oferty sieci PLAY musisz być członkiem naszego związku.

Chcesz więcej szczegółów? Skontaktuj się z NAMI.

Szczegóły jak do nas dołączyć znajdziesz TUTAJ.

ZAMÓWIENIA NALEZY PRZESŁAĆ ZA POŚREDNICTWEM FORMULARZA NA DOLE STRONY

LUB NA ADRES EMAIL: 

play@malopolskapolicja-solidarnosc.pl

Jeżeli masz ofertę PLAY na Abonament lub VIRGIN mobile:

1. Wypowiedz umowę w Salonie lub poprzez Infolinię i przenieś numer na ofertę na PLAY NA KARTĘ 
2. Napisz maila: play@malopolskapolicja-solidarnosc.pl
- temat: Imię Nazwisko
- numer telefonu do przeniesienia
- Imię Nazwisko właściciela numeru 
- datę przejścia numeru na ofertę na kartę
- wybrany Abonament
- mail na który będą przesyłane faktury
- numer telefonu kontaktowego 

Jeżeli masz ofertę PLAY na KARTĘ:
Napisz maila: play@malopolskapolicja-solidarnosc.pl
- temat: Imię Nazwisko
- numer telefonu do przeniesienia
- Imię Nazwisko właściciela numeru 
- wybrany Abonament
- mail na który będą przesyłane faktury
- numer telefonu kontaktowego 

 

Jeżeli masz ofertę w INNEJ SIECI to:
  1. Sprawdź czy dane u operatora są aktualne z twoim obecnym   
  dowodem osobistym. Jeżeli masz wątpliwości udaj się do operatora i  
  zaktualizuj swoje dane.
  2. Napisz maila: play@malopolskapolicja-solidarnosc.pl
  - temat: Imię Nazwisko
  - numer telefonu do przeniesienia
  - Imię Nazwisko właściciela numeru
  - skan Dowodu Osobistego właściciela numeru 
  - wybrany Abonament
  - mail na który będą przesyłane faktury
  - adres do wysyłki karty SIM lub numer otrzymanej karty SIM
  - numer telefonu kontaktowego

Przykład:

Temat: Michał Kowalski abonament ..... zł

W treści wiadomości:

000 000 000 / Play / Abonament do 01.01.2023 r.

Abonament 95 GB 23,12 zł

Jan Kowalski - ojciec właściciel

Michał Kowalski - związek Małopolska

jankowalski@adreswityny.pl

Adres do wysyłki Karty SIM lub Numer karty SIM 

Numer Klienta 

Skan lub zdjęcie dowodu musi zawierać pełny dowód - bez obcięcia rogów - zrób zdjęcie z dalsza !!!

 

Wzór Anonimizacji dowodu osobistego według poniższego wzoru:

bottom of page